Euroferma

Emisiune pentru țărani deștepți …

CLAAS ARION 470 atinge valori maxime în cadrul testului DLG PowerMix

blogEntryTopperARION 470 HEXASHIFT de la CLAAS și-a demonstrat în mod constant calitățile remarcabile referitoare la eficiență și putere într-un test efectuat de revista de utilaje agricole profi. În cadrul testului DLG PowerMix, recunoscut la nivel internațional, vârful de lance al popularei serii ARION 400 a combătut domeniul de referință în ceea ce privește consumul de carburant, uneori cu două cifre - și a demonstrat, de asemenea, o putere deosebită în măsurătorile efortului de tracțiune.

Cel mai economic model din clasa sa:
Cu un consum specific de carburant de 270 g/kWh (plus 25 g/kWh AdBlue) și 351 g/kWh (+32 g/kWh AdBlue) în cadrul ciclurilor de transport DLG PowerMix și PowerMix, ARION 470 HEXASHIFT a stabilit noi recorduri de eficiență și a depășit domeniul de testare anterior cu aproape 3 procente, precum și cu un procentaj enorm de 16,1% (ediția profi aprilie 2023). Cu aceste rezultate de top în testele de performanță efectuate la cererea revistei de specialitate profi, modelul ager cu patru cilindri își susține poziția pe piață ca unul dintre cele mai populare tractoare din clasa sa.

Eficiență și putere fără precedent
Centrul de testare DLG a supus mai întâi modelul ARION 470 la teste extinse de performanță și de consum de carburant pe dinamometrul pentru priza de putere și pe dinamometrul cu role. Rezultatele inițiale pentru frâna prizei de putere au arătat că ARION 470 este un tractor robust, dar în același timp economic. Până la 106,1 kW (144,25 CP) din puterea de 114 kW (155 CP) au fost utilizați de priza de putere - o valoare excelentă. Cuplul maxim de 600 Nm și o creștere de 34% a cuplului au fost, de asemenea, impresionante. Tractorul a consumat doar 242 g/kWh (la turația nominală) sau 224 g/kWh (la puterea maximă) de carburant diesel plus 25 g/kWh AdBlue fiecare - potrivit profi, acestea sunt valori de top. Iar cu 270 g/kWh plus 21 g/kWh AdBlue, „miracolul economiilor” este, în medie, în practica PowerMix, în care sunt simulate pe bancul de testare diverse operațiuni de lucru pe teren, cu aproape trei procente sub media tuturor tractoarelor măsurate până în prezent.

Valorile pentru lucrările de tracțiune grele și medii cu pluguri și cultivatoare ies în evidență în mod deosebit, iar aici, candidatul testului de la Le Mans a consumat cu aproximativ 6 procente mai puțin decât media. În ciuda raportului putere/greutate redus de doar 51 kg/kW (37,51 kg/CP), ARION 470 transformă o cantitate deosebit de mare de putere a motorului în putere de tracțiune. Datorită tracțiunii remarcabile, acesta atinge o putere maximă de tracțiune impresionantă de 98,1 kW (133,38 CP) - adică semnificativ mai mult decât pot oferi multe tractoare mai grele din această clasă de performanță.

Consum de carburant cu 16% mai eficient în ceea ce privește transportul
ARION 470 s-a dovedit a fi și mai economic în timpul transportului: aici, valoarea consumului de 351 g/kWh (plus 32 g/kWh AdBlue) la 40 km/h este cu 16,1 procente sub medie! Tractorul de test a fost echipat cu transmisia cu șase trepte de viteză HEXASHIFT, care permite o viteză maximă de 40 km/h la 1.660 rpm și care sprijină reducerea consumului de carburant.

Despre CLAAS
CLAAS (www.claas-group.com) este o afacere de familie fondată în anul 1913 şi unul dintre cei mai importanţi producători de utilaje agricole la nivel global. Compania cu sediul în Harsewinkel, Westfalia, este lider pe piața europeană de combine de recoltat furaje. CLAAS domină piața europeană și pe un alt segment de bază – combinele de recoltat. Totodată, CLAAS este un nume de referinţă de top la nivel mondial în ceea ce priveşte tehnologia agricolă, în special în domeniul tractoarelor, preselor de balotat şi al utilajelor agricole de recoltat furaje verzi. Portofoliul de produse al companiei include, de asemenea, tehnologie a informaţiei de ultimă oră în ceea ce priveşte agricultura. Firma CLAAS are peste 12.000 de angajaţi la nivel mondial şi a generat o cifră de afaceri peste 4,9 miliarde de euro în 2022.

Înapoi la știri

blog comments powered by Disqus